Tänään tuli oikeasti sellainen ajatus että mulla taitaa olla jonkin asteen syömishäiriö (BED) koska tää ei voi olla kovinkaan normaalia...Ja tän hoito olisi ihan ekaksi kaikenlaisesta laihdutuksesta luopuminen,säännöllinen syöminen ja VÄHÄN kerralla! En halua hakea mitään apua tähän,en usko sen olevan mitenkään vakavaa ja toiseksi nolottaa liikaa...Anoreksia ja ortoreksia taitaa olla syömishäiriöistä niitä joita ei tartte hävetä (kyllä toi lause kuullostaa oudolta korvissani...) ja bulimia ja BED ovat niitä piilosyömishäiriöitä...Tai ainaki ne yritetään piilottaa mahdollisimman hyvin! Ahmiva ihminen on mitä karseinta katsottavaa eikä se tunnukaa kauhean hyvältä jos joku yllättäisi sut ahmimasta...Myös nettiriippuvaisuutta taitaa mulla olla...Olen siis aika sairas ihminen :/

Muistan tos yhdellä äikän tunnilla ku olin tehnyt (aineen) novelliesseen ja kuten aika monesti jo niin jouduin lukee sen ääneen luokan edessä (vihaan sitä!!!) ja sit J taisi sanoa et tietty L nyt osaa ku se onkin niin hyvä tai jtn...Niin yks poika luokan takaosasta sanoi et joo,oikein täydellinen! Hymyilytti kauheasti ku olen niin kaukana täydellisyydestä kaikin tavoin ku olla ja voi...Mut jotenkin on jäänyt tavaksi tai oikeastaan pakkomielleksi esittää kaikille että kaikki hyvin! ^^ En koskaan halua näyttää muille heikkouksiani ja yritän pärjää loppuun asti omilla voimillani,en halua pyytää koskaan apua...

En oikein tiedä onko se niin järkevää kirjoittaa tästä koko kansalle mutta julkaisen tän kai silti...

En vain tiedä miten jatkaa tästä,olen tainnut kokeilla jo kaikkia laihisjuttuja,juttuja ahmimisesta eroon pääsemiseen,"uuden elämän aloittamiseen" yms shittii...I'm just so tired!