Tää päivä oli taas sellainen että en saanut yhtään mitään aikaiseksi,pakko tehdä tästä loppu,oikeasti!Heräsin aamulla joskus puol 7 (vaik menin nukkuu 1:30) ku L lähti Hesaan ja sit jalasta alkoi vetää suonta enkä saanut enää unta.No sit ku yritin venytellä jalkaa niin unisenä reväytin jotenkin nilkan ja päiväl en pystynyt edes kävelee kunnol,puhumattakaan että olisin mennyt juoksee vaikka lenkkipäivä olikin!

Mutta aamulla mulla oli kaksi vaihtoehtoa,joko ottaa itseäni niskasta kiinni,mennä suihkuun ja pistää itsensä kuntoon,äidin kaa kauppaan ja sit olisin varmaan tehnyt kaikkea järkevää tai sit toinen vaihtoehto löhöillä koko päivä yökkäreis...Hmmm.Valitsin tokan vaihtoehdon.

Olen miettinyt kaikkea ja huomaan että taas on sellainen vaihe missä asiat ei oikeast kiinnosta,ei mikään niinku!Kesä pelottaa oikeasti,vaikka sinällään se "vapaus" koulusta ja lämpimät ilmat houkuttelee niin mun kesä on oikeasti paljon muuta :/ Pakkomatka Viroon josta en ole oikeasti koskaan nauttinut,ja joka kerta olen sairastunut siellä (mietinki jo että minkä taudin tällä kertaa saan...) ja sitten se pakkovierailu sukulaisten luona,argh!No Kaisaa haluan kyllä nähdä mutta siinä se sit oikeasti ,ja no tietty vaariakin <3 Toinen juttu on toi työ...Hmmm...Aika epänormaalia valittaa jos SAA töitä mut K:n kaa on niin hankalaa,sillä hänen elämään ei mahdu oikeasti yhtään mitään muuta kuin TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ...Ja sit hän odottaa että kaikki muutkin on 25/7 töissä!!!

Hmm,ajatukset on niin sekaisin nyt,en yhtään tiedä mitä tehdä tai mitä mä haluan tai...Haluan Hesaan tutkii kaupunkia rauhassa,laihtua (mikä keino sit siihenki löytyis...),saada kouluhommat kuntoon (miten saisi aloitettuu sen hissan työn?!?) ja löytäisi jonkinlaisen tasapainon...

Okei,pakko tunnustaa että mun nettiriippuvaisuus pahenee koko ajan vaan,istun täällä niinku 24/7 ja varmaan pakko pitää ihan kunnol taukoo tästä.Vaikka tunti päivässä.Kyllä mä siihen pystyn,paitsi että huomenna en tuu koneelle ollenkaan!!!

L:lle: Koeta oikeasti pärjätä!Ymmärrän että sulla on tosi rankkaa toi kaikki ja viime vuos oli meille molemmille tavallaan tosi vaikeaa (sulla äitisi kuolema ja mulla se masennus) ja toivon että löydät asioista valoisia puolia vaikka olisi kuinka vaikeata,ja muista että mulle voit aina soittaa ja pistää txt jos siltä tuntuu!!! <3 En toki voi taata että yöllä multa saa mitenkään järkevii vastauksia mut teen parhaani! :)

Mut nyt nukkumaan!Aamulla on sit aikainen herätys taas ;)

<3