Mitään en tänään saanut aikaiseksi ja nyt harmittaa mut ei voi mtn.

Tänään alkoi taas se aika kuukaudesta ja silloin maha on aina turvoksissa,ei sit huvittanut ei lähteä lenkille eikä tehdä mtn muutakaan kuin istua koneel,lukea ja katsoa telkkaria! Lupaan myös että en valvo enää koskaan tollai 4 niinku tos la yönä koska se pistää mun rytmit niin sekaisin että aamulla ku herää 9 aikaan niin on sellainen fiilis ku olisi saanut puulla päähän! Ja aiemmin olin ihan pirteä sillo ja heräsin ennen kelloaki! Täytyy vaan odottaa että rytmi palautuu ja äkkiä ;)

Oli ihana lukea kamun blogia ku itsellä ollut tänään aivan samanlaisia ajatuksia!!! Pohdin ja pohdin,suunnittelen,mietin,ajattelen,epäilen,tarkkailen,analysoin ja lopulta en saa mtn aikaiseksi! Tämä on Neitsyen yksi huonoista puolista!

Mut kai tämä tavallaan liittyy tähän identiteetin hakemiseen,pohtii mikä olisi se  mun juttu ja miten voisin toimia oikein ja tehdä elämästäni mahdollisimman hyvän itseäni ja muita ajatellen!Mut valitettavasti sillee että koskaan ei voi toimia sillai että se on parasta kaikkien kannalta...Yhtä absoluuttista totuutta ei ole...

Tänään katoin (Sawyerin) Josh Hollowayn haastattelun Conanin show'ssa ja oli muuten aivan hirvittävän hauskaa!Hän puhui siitä kun se tykkää naku-uinnista mutta pelkää että joku elukka meressä käy "sen" kimppuun joten hänen täytyy suojella "sitä"! xD Voi että nauroin...

Päivällä luin myös yhden hömppäkirjan ja huomaa että kun on lukenut samat kirjat niin monesti niin 150 1,5h tunnissa ei tunnu missään...No se onkin sellaista aivotonta touhua mut jotenkin vie mut pois tosta maailmasta ja antaa hetkeksi muuta ajateltavaa kuin kaikki mun muut pohdiskelut...

Aika hyvä minä muuten,olen pysynyt erossa kaikista laihiskeskusteluista koko päivänä ja poistin suosikeistakin kaiken mikä viittasi laihdutukseen!Ja pyrin mahdollisimman vähän ajattelemaan sitä.En halua antaa sille valtaa,en halua että ruoka hallitsee elämää ja loppujen lopuksi mun laihdutusfanaattisuudesta on vain hyvin pieni matka syömishäiriöön kuten monesti olen jo huomannut...Ei tarvita kuin se pieni askel ja ollaan kierteessä josta ei helpolla pääse irti...Vaikka äidillekin olen monesti sanonut että tämä ei ole eikä tule riistautuu käsistä niin olen mä sormeni kurkkuun pistänyt ja nälkädieetilläkin ollut,joskus ruoka on vienyt ajatuksista niin suuren tilan että kaiken vapaa-ajan olen käyttänyt kaloreiden laskemiseen,ruokailuiden suunnitteluun ja painon tarkkailuun.En halua sitä enää ja lähden tästä nyt sellaiselle tielle että syön sitä mikä mun mahalle sopii,ja mun maha on aika herkkä sanomaan ei jos se ei siitä tykkää. Ainakin kaikki hapanmaitotuotteet on ehdoton ei! Vaikka jugurtti ja juusto onkin tosi hyvää...Mut ei kiitos niitä vatsakipuja.Myös kaali ja sipuli = kamala vatsakipu! Ja kuivatut hedelmät (rusinat,aprikoosit) aiheuttaa kipuja.Ja nyt jätän leivän pois koska luulen että juuri hiiva saattaa olla se joka mun vatsaa vaivaa...Ja ilman leipää pärjää vallan mainiosti  :)

No nyt taidan mennä nukkumaan että huomenna jaksaa herätä varhain ja PIRTEENÄ ;)

Good Night

<3

*turhautunut*