Pääydin sitten siihen että pumppaan renkaat täyteen,menen pankkiin hakee käteistä,Masalta karkkia,sieltä Säästikseen hakee tarroja tai jotain ja sieltä sitten Kodintavaratalolle hakee kirjan.Lähdin matkaan ja matkalla kaupungille näin S:n ja L:n tulevan kotiin päin,jatkoin matkaa.Kaupungilla näin N:n menevän kai salille ja sit mietin että mikä possu mä menen hakee karkkia,no ajoin kaupan ohi Säästikseen.Sit siellä mietin että mitä järkee mennä tuhlaa sinne rahoja?Ajoin sen ohi ja jatkoin suoraan Kodintavaratalolle mihin saattoi olla ehkä jopa 8km ? No sit siellä mietin että en mä jaksa mennä hakee sitä kirjaa ja pyöräilin kotiin.Melkein tunti meni enkä saanut mitään xD Paitsi hyvän olon.

Kotona join pullollisen vettä ja jatkoin kirjaa mihin olin jäänytkin.Kaunis Sabrina sai lopun ennen 19 ja itkin samassa kohdassa missä leffassakin....Aaaaah....Mulla on tapana käydä parhaat kohtaukset niin leffoista kuin kirjoistakin päässä uudestaan ja uudestaan läpi.Tein sitä nytkin,ja itkin lisää....Aaaaah....Tuli heti sellane hyvä fiilis :) En ymmärrä miksi itku yhdistetään aina suruun!Musta se on oikeastaan vain henkisesti puhdistava rituaali tai kehon tapa käsitellä asioita fyysisesti...Ja jos en ole itkenyt pitkään aikaan niin oikeastaan jopa huolestun! Aiemmin mulla oli tapana aina itkee vessassa,en tiedä,se tuli automaattisesti mut nyt se tapa on jäänyt...Hmmm...

Nyt on sellane,mitänyttekis-fiilis.Taidan vaan odottaa että Lost alkaa ja sit sen jälkeen nukkumaan että jaksaa herätä aamulla aikaisin,mä kun olen aamu- enkä iltavirkku ;)

Leikkelin myös vähän CC lehtee yms. Alkanut noita leikekirjoja tai oikeastaan leikekuvia olee vähän joka puolella enkä osaa päättää mitä oikein niistä teen *hmmm*

Mut nyt taidan mennä tsekkaa postit yms ja tietty ystävän blogin,jospa hän olisi kirjannu sinne elämän pieniä ja isoja ongelmia ja ajatuksia ja kohtia omasta päivästään ^____^

<3