Tänään alkoi pääsiäisloma,oikeasti mä hitot välitän pääsiäisestä - musta se on yksi turhista juhlista typerineen koristeineen - mutta pääsiäisloma on kyllä tarpeen!

Nyt on sellainen sekava fiilis että mitä tekisi,menisikö pumppaa heti renkaat ja sit kaupungille?Voisi hakea jotain herkkua loman kunniaksi tai sit voisi mennä salille.Voisin myös vastata kirjeeseen jonka sain just Ranskasta tai sitten jatkaa Kaunis Sabrina-kirjan lukemista.Tai sit mul on vielä kolme muuta kirjaa kesken jota lukea.Ja tietty matikan aluetta pitää kerrata.Mistä aloittaisi???

Tää päivä meni ihan hyvin,jos ei lasketa että Turre herätti mut klo 3 yöllä ku se oksensi meidän huoneessa ja jouduin siivouspuuhiin unisena.Tai että hän rupesi huutaa klo 6 aamulla vaikka saisin nukkua 8 asti!Tosin herään 10 aamuina nyt aina klo 7 jo että voi rentoutua mukavasti aamulla...:)

Koulussa äikän tunnilla kerrottiin siitä äikäntyöstä ja meidät jaettiin ryhmiin,toiv en joudu J:n kanssa hoitaa kaiken sillä muut jäsenet on vähän,öö,laiskoja?Matikan tunnil jatkettiin vektorien kanssa ja ihme kyllä olen vielä mukana.Mä luulen että koska olen hyvin visuaalinen ihminen,mun on pakko pystyä kuvittelee kaikki luonnossa,niin jonkun vektorin kuvitteleminen ja käsittäminen on hyvin hankalaa mulle.Muutenkaa sellainen looginen ajattelu ei ole oikein minua ja se tekee matikasta mulle tosi vaikean.Kun taas filosofinen ja psykologinen ajattelu onnistuu oikein hyvin ja kirjallisuus ja tarinoiden keksiminen.Myös historia on siksi helppo että siitä voi oikeastaan jäsentää tarinan ja sellaisen muistaminen on paljon helpompaa kuin matikan kaavojen yms.Mut tämä on vain yksi teoria ;)

Yhtiksessa piti esittää edelliskerran ryhmätyö ( en tiedä miksi mut jännitän tollaisia ihan hirveästi!!!) ja koska kakkosen Hanna ei ollu koulussa ja mä sitä sen kaa enimäkseen tein niin mentiin Ronjan kaa esittää se.Minä jouduin siinä puhuu ja vaikka paljon tekstiä tai mitään ei ollut.Mut ihme,se meni oikein hyvin ja luulen että se joka ei tiedä mun jännittämisest ei kyllä varmasti epäilly mitään :) Se on just se että etukäteen jännittää mut siinä tilanteessa ei enää ;) Toimisiko tollane myös treffeil?

Ennen ruotsin tuntia puhuttiin muitten kaa ylhäällä ja he rupesi puhumaan sitten lauantaista.On ne puhunut siitä jotain ennenkin ja jotain olen käsittänyt että L on menos N:lle.No näköjään S on myös menossa.Ja tietty mulle ei ole puhuttu mitään...Sanoin siitä L:lle mut sit hän väitti että kyllä mulle on puhuttu yms.Ei varmana ole!Tiedän että olen välillä omassa maailmassa enkä kuule kaikkea mutta toi on varma!Jotenkin ilkeätä puhua mun läsnäollessa tapaamisesta johon mua ei kutsuta,ei sillee että sinne haluaisinkaa xD!Kai tää alkaa menee siihen suuntaan että mut jätetään pikku hiljaa joukon ulkopuolelle....

Nyt yritän keksiä mitä teen...

<3