Aamulla kun heräsin klo 7 niin tuntui ihan hakatulta,hyvä ku tajusin missä olin...Unikin unohtui heti enkä ehtinyt pistää mitään muistiin :/ L kysyi että miksi herään niin aikaisin aina (se vetäisi varmaan 8:30 asti xD) mutta se rauhallinen aamuhetki on mulle tärkeää ^^!

Eilen ku olin pyöräilemässä Karjaan ulkopuolella (tai en ole varma...) maaseudulla niin tuli ihan sellainen Happy-fiilis...Tajusin että jokainen ihminen voi vain ja ainoastaan itse vaikuttaa omaan onnellisuuteen eikä se yleensä ole edes paljosta kiinni :)

Tänään jouduin kuitenkin menemään jo 9:30 kouluun koska meidän luokanvalvojamme on erittäin kiinnostunut oppilaittensa hyvinvoinnista ja on siksi järjestänyt puolituntisen yksityisjuttutuokion jokaisen oppilaansa kanssa :) Tänään oli sitten mun vuoro... E on kyllä koulun paras maikka,se on varma ja oli ihan kiva jutella sen kaa!Hän kyseli harrastuksista,koulumenestyksestä,taustasta,aikomuksista tulevaisuudessa ja lopuksi tein pienen persoonallisuustestin :) Hän lupasi säilyttää kaikki vikaan vuoteen (keskustelumme aikana hän teki koko ajan muistiinpanoja xD) ja niitä on sit varmasti kiva lukea ^^!

Sen jälkeen olikin sit jo matikantunti ja vektorilaskenta jatkui,en mä vieläkään osaa niitä ja kokoajan tulee vaan vaikeampia juttuja lisää!Mutta tein parhaani ja pysyin jotenkuten mukana...Sit syömään,muilla oli perunamuussi-jauheliha-laatikkoa mut meillä oli perunamuussia(nam nam) ja sen seassa jotain omituisia juttuja jotka maistui tosi pahalle xS!!!Onneksi olin ottanut omenoita mukaan sillä nälkä ei sillä ruualla lähtenyt ja mä kun en leipää syö...Huvittavaa oli muuten ku ruokapöydäs puhuttiin miten länsimaalaiset tuhlaa vettä ja ruokaa päivässä enemmän ku afrikkalainen viikossa tai jopa kuukaudessa,mutta sitten ku lähettiin ruokalasta niin N Tsaaresta ei "jaksanut" syödä leipää loppuun (sil jäi korkeintaan yksi haukku siitä!!!),N ei koskaan syö ku puolet annoksestaan (järkee sit ottaa niin paljon!) ja ST ei myöskään jaksannut puolikasta leipäänsä loppuun! Itsekin heitin pois sen omituisen sisällön siitä laatikkojutusta mutta yleensä pyrin aina syömään kaiken...

Mä en yhtään tiedä mitä mä viime äikän tunnil tein ku en ollut kuullut että meillä ei tänään ole tuntia!!! xD Vain pari oppilasta oli kuullu siitä ja suuri osa joutui kärsii tosta kuuroudesta ;) Nimittäin lyhyen matikan oppilaat olisi voinu nukkuu aamul viel yhden tunnin...

Ruotsin tunnil oli kuuntelusysteemi ja sain 10/20,oli aika vaikeaa tekstiä...

Sitten olikin jo matikan uusinnat!Vaikka söin kaksi omenaa ennen koetta niin ei se riittänyt ja mun maha murisi koko kokeen aikana aika hirveästi!!!Toivon todella että se ei häirinnyt kauhean pahasti mun vierustovereita *nolo* En ole aiemmi ollu uusinnois mut kerta se ensimmäinenkin! Mä olen sellainen että uskon kaikenmaailman merkkeihin,siis esim jos myöhästyy junasta kun on menos vaikka Hesaan niin se saattaa olla merkki siitä että ei kannattaisi lähteä...No tänään ku oltiin menossa saliin tekee koetta niin oho,siellä ei ollut pöytiä!!!No E joka päästi meidät sisälle oli ihan OHO! Ja meni sit neuvottelee toisen open kaa...No kaikki alkoi siinä sit huutaa et pidetää koe huomenna!Siinä mietin sit et jos se oikeasti pidetään huomenna niin ehkä mun ei ole tarkoitus toteuttaa mun suunnitelmia Hesa-reissusta...Mut ei,koe pidettiin ;) Saatiin itse kaikki hakea omat pöytämme näyttämön takaa...Kokeessa oli 6 kysymystä ja ekat kolme meni musta ihan hyvin,osasin ne.Eli toi meinaa että toi koe meni jo niitten kolmen tehtävän perusteella paremmin kuin edellinen ;) No sit oli 3 muuta tehtävää ja alkoi tulee ongelmia,yhteen niistä pystyin soveltaa ties mitä kaavoja enkä ole ollenkaan varma mitä sinne heitin ja kaksi vika oli sit jo että HUH HUH!

No kotiin oli kyllä ihana päästä! Istuin sen luvatun tunnin netis (nyt olen siis yliaikaa tääl *nolo*) ja kuuntelin pitkästä aikaa vanhoja biisejä mun isost soittimest,se oli mulla monta kuukautta pois käytöstä ku en jaksannu pistää sitä lataukseen...Kuuntelin myös Ayumi Hamasakia jota ex mulle sillo viime vuonna lähetti ja joitten kuuntelun lopetin sillo joululomalla.Mun ystävä on tässä kertonut miten se välttelee kaikkee exään liittyvää niin taidan olla vähän samanlainen...Mutta sitten ku kuuntelin niitä biisejä niin tuli kaikki vanhat jutut mieleen ja oikeasti tuli hyvä olo...Vaikka se loppui (niinkuin kaikki aikanaan) niin jäi siitä silti jotain hyvää käteen...Kuuntelin myös Diamonds-biisin jonka esittäjää en nyt muista mutta se toi erittäin selvästi mieleen joululoman fiilikset ku kävelin yöllä kaupungilla tai se kerta ku lähdin aamulla kuuden aikaa valvotun yön jälkeen lenkille kaupungille,kun juoksin vastasadanneessa lumessa joka oli kuin samettia ja ne harvat ihmiset siellä kaupungilla,lähtevä juna ja se sama matka tonne terveyskeskuksen ja fiskarsin tehtaan risteykseen...Ne samat ajatukset ja fiilikset,kaikki palautui niin selvästi mieleen ja mietin että oho,ollaan jo aika pitkälle päästy! ^^

Nyt mietin myös että en taida olla nyt lähdössä Au pair vuotta viettämään jollei satu sillee että joku super extra kiva perhe sattuu kohdalleni ja kaikki loksahtaa paikoilleen.En.Taidan nauttia tästä kesästä täällä Suomessa ja Virossa ja ehkä sitten myöhemmin...Mut katotaan :)

Tänään illalla, kun olin ensin maannut sängyssä musaa kuunellen ja melkein nukahtaen,lähdin lenkille pitkästä aikaa :) Ja nyt voin oikeasti sanoa että kevät on tullut!!!Sillä en enää tarvinnut en hanskoja enkä kaulaliinaa...:) Oli tosi kiva lenkki vaikkei kauhean terapeuttinen ollutkaan,en vaan saanut omia ajatuksia oikein mitenkään edes lenkin aikana kasaan,niinpä unelmoin vähän tätä ja vähän sitä ja siinä se...Kuitenkin juoksin vähän enemmän kuin yleensä,sellaiset 10km ja loppuosa oli aika tuskaa (oikeastaan toi osuus matkasta onkin se paras osuus <3) sillä vaikka päivällä 3 aikaan olinkin syönyt niin oli kauhea nälkä ja lopulta pieni nestehukka rupesi vaivaa...Parasta siinä juoksemisessa on ku ensin on juossu niin paljon että alkaa tuntua että nyt en enää jaksa,niin silloin,sen jälkeen pistää musiikin vielä kovemmalle,pistää tosi menevän tanssibiisin ja antaa sen rytmin tuntua joka ikisessä lihaksessa koko kehossa ja mieluiten vielä luissakin,niin että rytmi pistää jalat automaattisesti liikkeelle!Silloin alkaa tuntua tosi hyvälle! <3 Vaikka jalat tuntuu tonnin painoisilta niin se ku lisää vauhtia vie sitä kipua vähän kauemmaksi ja jaksaa taas...Tosin tässä vaiheessa pitää silti muistaa lopettaa ajoissa...

Noniin,leivoin täällä teeleipiä välissä ja puhuin äidin kaa...Hän näytti mulle M:n välitodistusta on huolissaan sen menestyksestä ja kysyi että onko M:n ollenkaan järkeä mennä kukioon???Anteeks mitä!?Vaikka ruotsi,enkku ja hissa olikin 7 ja saksa 6 niin matikka on 9,kemma ja fyssa KYMPPEJÄ!Ja sit kaseja siihen päälle! Kai se että me L:n pärjätään koulus niin hyvin on saanut sellaisen käsityksen ettei vähempi riitä! Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen M:n suoritukseen ja suosittelen sille todellakin lukiota ja eikun kemmaa ja fyssaa lukee ;) Tosin hänet on kyllä pakko irrottaa tosta tietokoneesta ja saada hänet enemmän kii kotiläksyihin...

Jes,ihan kohta alkaa Ocean's Eleven!Rakastan tollaisia verettömiä toimintaleffoja tosi paljon!Unelmoin aina siitä että olen itse se toimintasankaritar siellä ;) Siksi myös Alias,Lost,Gone in 60 seconds,2 Fast 2 Furious ovat mieleeni <3

Mutta nyt pitää kai mennä täyttää MP3 uudella musalla ja sit kattoo leffaa...

<3

*iloinen*