Luin just kamun blogin sekuntti sit ja on se kyl niiin ihanaa ku pääsee taas kärryille menoista ;) Oma elämä tuntuu niin tylsältä ku miettii että hän voi joka päivä mennä Hesaan missä uusien ihmisten tapaaminen ja kokemusten saaminen on niin helppoa tai ainakin voisi olla ;) Täällä kun ei koskaan tapahdu mitään...Kuka muuten on E??? xD Noi mun systeemit ei ainakaan toimi mun hyväksi xD

Tänään oli kiva aamu,ehdin vaikka mitä aamulla mutta sitten kun lähdin kouluun niin tulikin aivan mieletön kiire! xD Ihan mun tuuria mut oma vika ku nettiin unohduin...Sitten L sanoi että meil on koulus luultavasti sählyä ja otin sit sisäliikkavaatteet.Olin oikein onnellinen ku mun piti mennä sen jälkeen suoraan kaupungille salille eikä sit tarttenut ottaa miljoonaa kassia liikkavaatteita...No ei tietenkään mikään mene NIIN hyvin...

Koulussa oli...Hmm,mitä siellä olikaan?xD Yhtist,ruotsii ja äikkää...No yhtiksen tunnil otettiin asiaa eteenpäin ja keskusteltiin tunnil jotain,ruotsin tunnil tarkistettiin miljoona tehtävää joista olin tehnyt 1½ (hieman jäljes ehkä :S ) ja äikän tunnil aloitettiin kirjallisuusessee (4 sivua tekstiä 2 sivun novellista :O! ).Sit selvis myös että meillä olisikin pesist johon mulla ei tod ollut vaatteita!No eihän farkut haittaa mtn mut noilla mun uusilla nahkakengillä juokseminen hiekkakentällä ei pahemmin houkutellut! Haukuin L:n pystyyn ja lähdin sit kotiin xD Ehdinki syödä kunnol (tosin ei vissii riittävästi) ja menin sit uudestaan kaupungille.Salilla oli myös N ja puhuttiin ihan normaaleja.Välil tuntuu että sen kaa tulee ihan hyvin toimeen mut yleensä hän ärsyttää.No otettiin Bodypump oikein kunnol (tosin painoja olisi saanut olla jossain kohtia jopa enemmän...) ja oli muuten aivan ihana vetäjä siellä!!!Tosin hän oli raskaana ja maha näkyi aika selvästi jo :O mutta kerrankin vetäjä selitti tarkkaan miksi mitäkin tehdään just sillai yms ja opin paljon uutta :) Sit jäin vielä salin puolelle 1h.Ensin tein jalkalihasjuttuja N:n kaa kunnes hän lähti kotiin,sit siirryin X-laitteeseen (en tod tiiä sen oikeata nimeä xD) ja huomasin että salin puolella oleva joku 40v äijä tuijotti mua koko ajan!!!No yritin sit itse katsoa jonneki aivan muualle mut aina kun vahingossakin katoin sinne päin niin aina se tuijotti mua! Jo olin siellä ihan yksin sen kaa :S Hirmuahdistavaa,pakko sanoo! Ja sitä jatkui koko sen tunnin ajan...No tein 10 X-laitteel ja sit 15min juoksumatol,mut mun verensokerit oli tainnu jo laskea aika lailla niin kun lopulta lähdin juoksumatolta niin OHO!Sitä tunnetta on tosi vaikea kuvata jollei itse ole kokenut sitä mut tuntui suorastaan että leijuin puol metrii lattian yläpuolella ja kävelyä oli tosi hankalaa pitää normaalina!Oikeastaan se oli aivan mahtava fiilis (tosin ei varmaan kovin terveellistä...)!!! Tuntui oikeasti että pystyy lentää!!! No jatkoin sit 10min soutulaitteen joka ottaa aivan tajuttoman hyvin takapuoleen,hyvä ku pystyin kävelee siitä laitteeesta pois xD Ja lopuksi viel 15min X-laitteella jonka jälkeen oli aika väsynyt olo...Menin pukkariin ja K(kampaaja) oli myös siellä,juteltiin niitä näitä ja huomasin että ihan hyvät sosiaaliset taidot mulla on hirveästä väsymyksestä huolimatta ;) Vaihdoin vaatteet ja menin sit Latvalaan koska epäilin että en ehtisi huomenna hakee sitä limua joka mun piti ottaa sinne Lohjalle mukaan...En yhtäänt tiedä mihin asti huomen töis menee sillä K aina sanoo että työt ovat Piece of Cake mutta se on todettu jo miljoonia kertoja että niin se EI ole! Viime vuonna Mustion homman piti jäädä yhdeksi/kahdeksi työkerraksi ja homma olisi aivan helppoa,mut joo...Nähtiinhän siinä mitä siitä tuli sit! Elämäni kamalin työ koskaan! Yritän silti miettii että kyllä se siitä :)Ei vain jaksaisi rasittaa itseäni fyysisesti ihan kamalaan kuntoon...Tuntuu että me naiset ja lapset tehdään kaikki miesten työt työmaalla ja miehet ajaa jtn konetta vaan!ARGH!

No Latvalalta hain sit cokis lightin (en tod aio ahmii miljoonia kaloreita siellä xD) ja päätin sit ostaa täks illaks jtn naposteltavaa ;) Ostin kokonaisen kurkun (450g) ja Masalta viel 4 omenaa (650g)!!! Vaikka kaloreita ei tuu tosta edes 500 (100g suklaata) niin syötävää on 1,1 KILOA!!! xD Arvaatte tietenkin että söin ne kaikki heti ruuan jälkeen ;) Oli aika täys olo mutta onneks kasvikset/hedelmät sulaa jopa puoles tunnis...

Tänään oli myös P meillä joten istuin illan keittiössä ja sain jopa luettua yhtist :) Jotenkin mua häiritsee viime aikoina ku äiti juttelee koko  ajan kaikesta mahdollisesta eikä mua oikeastaan kiinnosta ollenkaa :/ Mut en voi sanoa sille sitä sillä se suuttuu heti ja pahasti joten yhtiksen lukeminen oli oiva keino olla hiljaa ;) Ja no luin mä myös samalla...Mut sit hetken mielijohteesta päätin kuitenkin mennä sen kaa saunaan...Ihan kiva oli pitkäst aikaa,suihkussa en viihdy ollenkaan mut sauna sillöin tällöin on ihan ok...Puhuttiin myös vähän syvällisiä siellä ja sain sille tehty selväksi miksi haluan laihduttaa ja se lupasi olla puuttumatta sit siihen! Luckily! Tiesin jo hänen reaktion etukäteen tosta asiasta ja onneks hän ymmärtää mua nyt :) Muulla ei ole väliä ;) Uskon siihen että jokainen itse tietää millaisessa vartalossa hän viihtyy ja muilla ei pitäisi olla puuttumista siihen,tärkeintä on että itse tuntee olonsa hyväksi :) <3

Mutta nyt pitää mennä nukkumaan sillä kuudelt on jo herätys :(

Hauskaa vapun odotusta ;)

*väsynyt*