Tänään heräsin 8:30 vaikka herästys olikin soiman 9:00 :) Se on oikeasti aika kiva herätä ilman sitä kamalaa herätyskellon ääntä! Unienhan sanotaan olevan alitajunnan viestejä yms mutta alan olla huolissani omasta alitajunnastani xD! Tän päivän uni: Oli tapahtunut murha ja mä sekä L ja M löydettiin kaksi ruumista jostain muovipusseist (PS. ei ollut kivaa katseltavaa :S) ja sit ruvettiin selvittää sitä murhaajaa!Sen vuoksi meidän piti niin pukeutua mummoksi ja tehdä erilaisia haastatteluja kuin ryömiä sängyn alla ja esittää nukkuvaa istuvassa asennossa yms typerää! Lopulta saatiin se murhaaja kiinni (joku ihan tavallinen äijä ) ja kunnes pollarit tuli MUN piti pitää murhaaja paikallaan istumalla sen päällä ja painima sen kaa xD No sitten oli seuraava uni ja oli Maanantai(koepäivä: psyka ja tervis) mutta oho,viikonpäivissä oli ollut sekaannus ja multa oli jäänyt su kokonaan väliin! Eli en ollut lukenut psykaa loppuun enkä tervist ollenkaan (oikeasti mulla on enkku)!! Olin ihan paniikissa ja valittelin S:lle että en tule menestyy...Selvis myös että L ei ollut päässy meille su ku sillä oli jotkut "pienet sisäänpääsykokeet" kuten siskoni L sen unessa ilmaisi (mihin lie hakikaan xD)! Mutta oltiin siis kuses,oli tavallinen koulupäivä ja liikkatunti ja klo 14 alkoi kokeet!Kauhea paniikki mulla mutta oho,satuttiin keskelle jotain muotiesitystä ja tietenkin meidän piti osallistua siihen xD Eikun riisumaan vaatteet kaikkien edessä (tai siis olin ainoa tytöistä joka siihen ryhtyi...;)

No mutta onneksi su ei ole jäänyt väliin ja mulla on siis mahdollisuus lukea kokeisiin ;) Olen psykaa tässä vähän lukenut,enkun kielioppia ja sanoja :) Mutta sitten tuli raja vastaan ja psykasta 50 s vielä ja enkusta 1 kpl!

Vaikka lupasin että nettiin en tänään kauheasti tuu niin en millään voinut pitää sitä...Nyt kohta suihkuun ja sit L onkin jo meillä ^___^

Eilinen ilta oli muuten kiva (jos ei lasketa että olin niin väsynyt että tuskin jaksoin keskustella) ku äiti hieroi selkää,sormii ja päätä ja puhuttiin samalla(se on siis meillä sellainen tapa joka on jäänyt varhaislapsuudesta) tähtikartastani,sen elämästä ja mun elämästä ja taiteesta yms. Tai hän siis puhui ja mä vastasin välillä :" Hmm..." sillä ilmaisin että en nuku viel...xD Miksi kaikki taidekirjat maksaa niin helvetisti?? Renesanssiajan taidekirja olisi kyllä luksusta mut 50€ siitä!! No joku päivä vielä ;)

Päätin myös ton au pair jutun että jos lähden niin elo-syyskuus jotta ehdin viettää kesän täällä :) Onhan M:n rippijuhlat,jokavuotinen reissumme Viroon kattoo sukulaisia(K:ta haluan nähdä!!!<3) ja tietenkin kesäreissumme L:n kaa miehiä jahdaten Hesan rannoilla xD! Ja saattaa olla että töihinki joutuu...

Bye Bye,

<3