Viime viikolla päätin että todella tartten päivän ihan itselleni ja pois täältä Karjaalta!

Niinpä päätin että tänään menen päiväksi Hesaan shoppailee...

Aamulla ku heräsin olin ihan hukassa,en tajunnu edes missä olin xD Mutta koska mulla ei ollut niin paljon aikaa kuin yleensä aloin nopeasti valmistautua...Onneks äiti lähti kuvaa lintuja aamulla ja saatoin olla hänen huoneessa koska L:l oli yksi niistä harvoista 10 aamuista ;) Valmistautuminen osuttautui yllättävän vaikeaksi koska tajusin ettei mulla ole mitään päällä pantavaa :S Shoppailureissulla tärkeämpää on käytännöllisyys eikä niinkään muodikkuus vaikka kaikil on jostain syystä tapana pistää päälle parhaat vaatteensa vaikka ne olisivatkin sitten epämukavat...En vaan tykkää mistään mun vaatteista :( No pääsin kuitenkin lähtemään,kun olin ensin vaihtanut housuja kahdesti,paitaa kolmesti,pitkähihaista kolmesti ja takkia kahdesti...Otin myös mukaan eväitä päiväksi koska mun on hyvin vaikeata löytää mistään ruokapaikkaa missä olis jotain syötävää mulle kohtuuhintaan...Selvisin neljällä teeleivällä oikein hyvin,söin aina ku alkoi heikottaa xD Musta on erittäin typerää toi nälkä/syöminen!Täysin turhaa touhua,vie aikaakin ihan helvetisti!

No toi aamumatka junassa oli mitä ihanin! <3 Aurinko paistoi mun kasvoihin ja kuuntelin ihania biisejä...Sitten joko joku biisi tai sitten maisemat toi mieleen kaikenlaisia muistoja lapsuudesta,ja melkein aloin itkeä.Muistin miten mentiin iskän mukana aamulla töihin jonneki metsään ja koska isä voinut katsoa meidän perään niin nelistään keksittiin omia leikkejä ajan kuluksi.Muistin myös kaikenlaisia muita kohtauksia elämästäni ja tajusin että oikeasti ikävöin isää tosi paljon...Meidän yhteinen aika jäi liian lyhyeen.Ja vaikka lapsuudessa tapahtuikin kaikenlaisia karmeita asioita niin voisin sanoa kyllä että meillä oli onnellinen lapsuus,meille tehtiin kyllä selväksi että olimme rakastettuja ja toivottuja.Ja jossain määrin toi rakkaus meni ehkä liian pitkällekin...

No Hesassa suunnistin kaupasta toiseen ja pistin Visan vinkumaan xD Okei,pakko tunnustaa että tuhlasin aika lailla!!! Kävin Sokokses,Forumis,Stockmanil,Uffis,Kampis,Itikses ja jossain pikkuputiikeis :) Löysin aika paljon niitä asioita mitä olin hakemassa mutta jotkut jutut jäi vielä kauppaan ku rahat loppu kesken xD!Rakastan Hesaa ja niitä ihmisii siellä jotka vaeltaa paikasta toiseen edes huomaamatta toistensa olemassaoloa...Ja siellä todellakin on hauskoja ihmisii,metros esim oli sellainen teinipariskunta jotka luultavasti oli muuttanut yhteen ;) No tyttö siinä yritti saada poikaystävältään rahaa jotta voisi ostaa kaupasta jotain valmisruokaa xD "En mä niinku tod jaksa kokkaa tänään!!!" Ja sit se puhui sillai pissisäänellä (kuin nenä olisi tukossa !) Niitä pissiksii näkyi sitten muuallakin...Yksi Itikses ;"Nää on niinku tosi makeet mut en mä voi niit ostaa ku kaikil o ne jo!" Sit Itikses Seppäläs oli niin niiiiiiiin söpö vartija että mun teki melkein mieli varastaa jotain jotta olisin päässy puhuu hänelle ;)

Kotimatka oli ihan kiva,katselin mun edessä istuvaa pappaa joka ei pystynyt päättää missä istuisi  :) Pikajunas on paikkaliput mut en jaksannu änkee mun neljän kassin kaa mun paikalleni yhden jätkän viereen joten menin yksin istumaan pari penkkii hänestä taaksepäin...No jossain vaiheessa sinne tuli yksi  pappa jonka paikka oli sen jätkän paikalla ja hän sitten pyysi sitä jätkää siirtymään,laittoi tavaransa HYVIN huolellisesti paikoilleen sinne hattuhyllylle (mikälie onkaan xD) ja istui alas.No sitten hetken kuluttua hän ei viihtynytkään siinä vaan tuli istuu mun eteen eli sen jätkän taakse!No se tyyppi katsoi et just joo ja jatkettiin matkaa..No sit sinne tuli joku nainen ja katsoi että pappa istuu sen paikalla (miksi hemmetis kaikkien pitää olla niin tarkkoja paikkojensa suhteen vaikka vieressä on kokonaisia rivejä ihan tyhjillään!!!) ja pyysi pappaa siirtymään.No pappa hääsi taas sen jätkän sen paikaltaan!Mä seurasin vaan huvittuneena sitä tapahtumaa...No kohta oltiinki jo Karjaalla ja pappa lähti vetää xD

Karjaalla sitten pyöräilin pikavauhtia kotiin kattoo Huippumalli haussa :) Esittelin muille mun vaatteet ja annoin M:lle ja L:lle tuliaiskarkkipussit (mulla on nykyään tapana viedä jtn hyvää kotiin aina ;) ja söin sitten...Enpä ehtinyt muuta...

Kokonaisuudessa hauska päivä <3

*väsynyt mutta onnellinen*